fredag 20 juni 2008

Δισκογραφίες γυναικών τραγουδιστριών

Απ' ότι γνωρίζω, είμαι ο πρώτος που κάθομαι να μαζέψω τις δισκογραφίες των γυναικών που τραγούδησαν ρεμπέτικα και είμαι περήφανος γι αυτό! Είναι ένας ελάχιστος φόρος τιμής και ευγνωμοσύνης γιά όλες αυτές τις γυναίκες που μας έδωσαν τις φωνές τους, που τις ξεχάσαμε, αδιαφορήσαμε και πέρασαν, οι περισσότερες απ' αυτές, στα αζήτητα...

Δε θα μπορούσα βέβαια να το κάνω αν δεν είχα στα χέρια μου την πολύτιμη
"Εκ περάτων δισκογραφία γραμμοφώνου" του Διονύση Δημ. Μανιάτη. Μόλις αγόρασα το βιβλίο, έμαθα ότι κυκλοφόρησε σε CD-rom. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα να δώσω το ποσό που ζητάνε. Έτσι, ακολούθησα την απλή μέθοδο, σελίδα-σελίδα, γιά να μαζέψω και να αντιγράψω τις δισκογραφίες των γυναικών. Όπως καταλαβαίνετε, πήρε πολύτιμες μέρες ζωής. Γι αυτό, παρακαλώ, όσοι/ες χρησιμοποιήσουν αυτή την εργασία, να σημειώσουν το όνομα του Διονύση Δημ. Μανιάτη και τη διεύθυνση του blog μου. Δε ζητάω πολλά...

(τα σκίσα που έχουν χρησιμοποιηθεί αντί γιά φωτογραφίες που λείπουν, είναι του ζωγράφου Ράλλη Κοψίδη)

Inga kommentarer: